Sunday 1 October 2017

Alternativ Trading Journal Mall


Excel-kalkylblad. Det här är gratis Microsoft Excel-kalkylblad för att alla ska använda och manipulera för din personliga ekonomi. Om du ser ett fel eller förslag på hur mina mallar kan förbättras, låt mig veta och jag uppdaterar dem om jag håller med dig. Jag kan berätta för dig Hur man skapar en ny design med excel-formler för att passa dina mäklare kommissioner om du behöver hjälp Om du använder en av dessa och vill tacka mig med en donation kan du använda den här knappen och min e-postadress. Excel-kalkylblad är min månadsvisning av vinster plus branschfördelning av innehav tillsammans med min vinst eller förlust tal per aktie Jag använder Yahoo för all information om industrier och delindustrier. Jag tycker att det är viktigt som en del av min näringsidkar s journal för att spåra var jag Jag är inte bara i lager men också hur varje alternativhandel strömmar. Vissa positioner kan ta sex månader eller mer från början till slut och utan att spåra varje handel från att sälja satser och sedan ha aktieutdelningen tilldelad mig och äntligen sälja Med ett täckt samtal på det tyckte jag att det var för lätt att släppa spår med var jag var samtidigt, med utsikt över toppen av min månadsutveckling hjälper mig att påminna om att det är den stora bilden som betyder att du förlorar pengar på ett alternativ Handel betyder inte att jag är överallt. Jag hittar det här kalkylbladet ett av mina bästa verktyg för att kontrollera emotionella svängningar som vi alla känner för att arbeta på aktiemarknaden. När branschuppdelningen ingår i samma uppfattning hindrar jag också att ladda upp till tung i en Industrin, oavsett hur hajlig jag är på den. RETURN ON INVESTMENT NAKED PUTS. Den bifogade Excel-kalkylbladet hjälper mig när du skriver nakna satser Jag granskar alla alternativ med premium, strejk, antal kontrakt och återstående tid för att bestämma vad min Return on Investment Avkastning kommer att bli Vid analys av varje optionsavtal jämför jag vilken strejk och premie som är det bästa valet för mig Om det underliggande lageret är mycket volatilt kan jag lätt se att försäljningen sätter bra ut ur pengarna ger en avkastning jag kan vara knap Py med den reducerade risken Om det underliggande lagret inte är väldigt volatilt kan jag lätt se att jag behöver hoppa över det och flytta till ett annat lager för granskning När jag har bestämt mitt lager och strejk kan jag prova olika priser där jag ska sätta Min gräns för premien som tjänar mig avkastningen jag söker efter var och en av dessa steg har blivit automatisk för mig och jag kan vända ett halvt dussinval på mindre än en minut för att göra ett väl genomtänkt beslut. Denna kalkylblad har fortfarande En massa tidigare alternativ recensioner där som exempel på vad jag har gjort. RETURN ON INVESTMENT COVERED CALLS. I använder det bifogade Excel-kalkylbladet för att hjälpa mig när du skriver täckta samtal. Jag använder den mycket som kalkylbladet ovan, men för täckta samtal istället Av På Excel Spreadsheets.5 Saker du absolut måste göra efter att ha ställt ett alternativ Trade. If du verkligen vill vara en framgångsrik alternativ handlare, måste du ha bra system på plats En del av det här systemet är vad du gör efter att ha gjort en handel Varje by idiot Kan Placera en handel, det är vad du gör nästa som är viktigt Här är 5 tips för att få dig att gå i rätt riktning.1 Kontrollera inkomster och andra viktiga datautgivanden. Naturligtvis är det något du borde göra innan du handlar, men om Du gjorde det inte, du borde göra det direkt efter handeln Du kan alltid stänga handeln omedelbart om det finns ett viktigt meddelande under ditt företags liv Meddelanden som BNP eller jobbrapport kan vara viktiga marknadshändelser, så du måste vara medveten om vad som händer under din handel.2 Granska din plan. För varje handel du placerar måste du absolut ha en plan för när du kommer att ta vinst, minska förluster eller anpassa din handel Granska dina planer för handeln du bara Placera och skriv dem nedåt eller markera dem åtminstone på ett diagram.3 Kontrollera dina marginalbehov. Margin samtal är hemskt, så lägg dig inte i en position där du kan få en. När du har placerat din handel, dubbelkäver du att du har tillräckligt med Ditt konto för att täcka dina nuvarande marginalbehov Beroende på din handelsstrategi kanske du vill lägga till en 20 buffert till marginalbeloppet för att förhindra ett marginalanrop.4 Uppdatera din handelslogg. Jag hoppas att du har en handelslogg, för om du inte redan är bakom 8-bollen Efter att du har placerat din handel bör du ange handeln i din handelslogg så att du kommer att kunna granska det senare. Nedan finns ett utdrag ur min logg, om du vill ha en kopia av denna kalkylarkmall, bara Klicka på knappen nedan.5 Slå av dina diagram. Något jag var skyldig när jag först började var kikskärm Efter att ha lagt en handel skulle jag sitta där och titta på diagrammet som en hawk och stressa över varje 0 01 flytta Livet är bara för kort För den typen av saker, efter att du har placerat din handel och dubbelt kontrollerar allt, stäng av ditt mäklarkonto åtminstone de närmaste 30 minuterna och slappna av. Inget drastiskt kommer att hända på 30 minuter. Importera dina affärer direkt från din mäklare eller handel Plattform Allt vid o NCE, lätt som paj Och om Tradervue av någon anledning inte direkt stöder din mäklare här är listan kan du skriva in dem manuellt eller du kan importera dina affärer från Excel eller en textfil. När du registrerar en handel i din tidskrift, Diagram på flera tidsramar från en vecka till en minut är tillgängliga för din recension. Du får även se dina köpförsäljningspunkter som är markerade på diagrammen, även för branscher år tidigare. Lägg märke till dina affärer och granska dem senare Ange dem under Handelsdagen eller vänta tills senare - du får själv bestämma hur mycket du vill göra under handelsdagen. Notera om handelsdagen som helhet, även för dagar du inte gjorde några affärer. Handlar och relaterade anteckningar om dagen. Ta dina affärer med några taggar du vill senare, du kan filtrera dina affärer med dessa taggar för att borra ner till precis vad du letar efter. Se i ett ögonblick hur ett visst system eller en installation fungerar. Använda globalt filter för att välja bara affärer du Vill titta på med symbol, sida, tagg, varaktighet eller datumintervall när du har valt ett filter, kan du se tidskriften, handlarna eller rapporterna baserade på bara dessa branscher. En sammanfattning av dagen, ett sammanfattning av den sista Vecka s trading performance, aktivitet på dina nyligen delade affärer och även tips för att handla andra har delat i samma instrument som du handlade under de senaste dagarna. Om du arbetar med en trading coach eller mentor kan du ge dem tillgång till Dina handelsdata, och du kan även se kommentarer och samtal med dem om specifika affärer. Körning av PL-diagram. Se samma diagramstudier som rör medeltal, bollingerband, ATR, etc som du använder under handelsdagen, eller lägg till jämförelsetabeller med Ett index, en sektor eller en annan säkerhet. Visa din handel s PL över tiden Och för intraday-affärer, se din löpande kombinerade PL för hela handelsdagen och markera var en viss handel passar in i dagpengar och avgifter. Avräkningar avräknas i andra valutor t. ex. forex, Eurex, etc. Kommer att beräkna P L data och statistik både i sin inhemska valuta och i basvalutan USD för aggregerad rapportering med andra affärer. Ta upp provisioner och avgifter och byta rapporterna för att använda antingen brutto - eller nettokalkyler baserat på dina preferenser.

No comments:

Post a Comment