Sunday 8 October 2017

Alternativ Trading Tutorial


Så här handlar du om alternativ Options Trading Basics. All investerare bör ha en del av sin portfölj avsatt för alternativt handlar. Inte bara ger alternativen stora möjligheter för spelade spel, de kan också hjälpa dig att tjäna större vinst med en mindre mängd kontanter. Vad är s Alternativt kan alternativstrategier hjälpa dig att säkra din portfölj och begränsa potentiell risk för nackdelar. Inga investerare ska sitta på sidan, helt enkelt för att de inte förstår alternativ. Den här handboken till alternativbaserad handel ger dig allt du behöver för att snabbt lära dig grunderna för alternativen och få redo för handel Så låt s komma igång. Vad är alternativen Hur man handlar Alternativ Två grundläggande typer av alternativ. Vad är alternativ Kontrakt Hot till Trade Alternativ Premium på pengarna, i pengarna, ur pengarna. Val av alternativ Så här handlar du Alternativ Strike Price. How att läsa alternativ Symboler Hur man handlar Alternativ Alternativ Symboler Hur till Alternativ Hur man handlar Alternativ Lager Pris Tid Volatilitet Bud Fråga Priser. Hur läser du upp satser Hur man handlar Alternativ Öppna intressen och volymen Utgångscykler Utgångsdatum. Utestående alternativ Risk hur man handlar Alternativ Tid är inte nödvändigtvis på din sida Priserna kan flytta mycket snabbt Förluster kan vara subtila på nakna korta positioner Andra vanliga fallfallsmonter Fel att undvika Hur att handla Alternativ Price Tag Problem Rädsla och girighet Tilldela korrekt. Options Trading Strategies Hur man handlar Alternativ Köp Call Options Köp Put Options Valutasäkring Kontant Säkerställer Kredit Spread Debit Spreads. Choosing En Options Broker Hur Trade Alternativ Margin Få godkännande att Trade Alternativ Alternativ Approval. Option Trading Tutorial. My blogg var utformad som en tidlös alternativ handel handledning Jag avser att fortsätta lägga till alternativ handel artiklar med jämna mellanrum Varje tar fyra till sex timmar att komponera och trots att exemplen kan vara daterad, informationen kommer att stå tidstestet Inom bloggen kan du använda sökfunktionen för att hitta specifika alternativet tradi Ng tutorials. In avsnittet Kategori hittar du en grupp av artiklar som heter: Hur man börjar handla alternativ Dessa handledningar för handel med alternativen identifierar resurser och de hjälper dig att bygga din kunskapsbas. I nästa avsnitt lär jag dig hur man hanterar dina affärer. trading tutorials kommer att förklara vissa inställningar och jag kommer att lära dig hur du anpassar ditt alternativ trades. I tror att för att vara ett bra alternativ handlare måste du först vara en bra aktiehandeln I nästa avsnitt analys - Teknisk, grundläggande, marknads , Förklarar jag några nyckelbegrepp för teknisk och grundläggande analys. Jag beskriver luckor, reverseringar, breakouts, V Bottoms och mycket mer i dessa handlingsalternativ för handel. Om du läser om alternativhandel kommer du att stöta på många olika tillvägagångssätt. Några är bra och vissa är inte i denna nästa del av min blogg, alternativ strategier bra och dåligt, jag lär mig vad jag har lärt mig under de senaste 20 åren jag förklarar några av de strategier jag använder och varför de arbetar jag beskriver också som alternativa handelsstrategier som inte gör det och jag förklarar varför de är bristfälliga. Alternativen är ett komplext instrument och i nästa avsnitt beskriver alternativet Intricacies - Expiration, Assignment, Volatility Jag beskriver några av alternativet handelsnyanser Priserna går mycket snabbt och du behöver veta alla detaljer. I nästa avsnitt, Relativ styrka Svaghet - Min kant använder jag handledning för optionshandel för att beskriva min fördel För att vara en framgångsrik alternativhandlare måste du använda ett systematiskt tillvägagångssätt för att öka dina odds. I finalen kategori, hur jag handlar om handel, handlar alternativhandelshandledningen om mina personliga filosofier och metoder. Jag har varit involverad i nästan alla aspekter av optionshandel under min karriär och jag har formulerat konkreta åsikter om vad som fungerar och vad är jag för evigt en elev av Marknaden och jag försöker att lära mig något nytt varje dag Jag hoppas att min handlingshandledning för alternativ handledning ger dig nya insikter. Åtgärder Grundläggande Vad är alternativ? Ett alternativ är ett kontrakt som ger köpet Är rätt, men inte skyldighet att köpa eller sälja en underliggande tillgång till ett visst pris före eller före ett visst datum. Ett alternativ, precis som ett lager eller obligation, är en säkerhet. Det är också ett bindande kontrakt med strikt definierade villkor och Properties. Still confused Tanken bakom ett alternativ är närvarande i många vardagssituationer. Tala om att du upptäcker ett hus som du skulle vilja köpa. Tyvärr vann du inte kontanterna för att köpa det i ytterligare tre månader. Du pratar med ägare och förhandla om en affär som ger dig möjlighet att köpa huset i tre månader till ett pris av 200 000. Ägaren håller med om, men för det här alternativet betalar du ett pris på 3 000. Nu, överväga två teoretiska situationer som kan uppstå. Det är s upptäckte att huset faktiskt är Elviss äkta födelseplats Som ett resultat är husets marknadsvärde till 1 miljon eftersom ägaren sålde dig möjligheten, är han skyldig att sälja dig huset till 200 000 i slutändan står du göra en vinst på 797,000 1 mi llion - 200 000 - 3 000. När du reser runt huset upptäcker du inte bara att väggarna är fulla av asbest utan också att spöket av Henry VII haunts sovrummet och dessutom har en familj av superintegrativa råttor byggt en fästning i källaren Även om du ursprungligen trodde du hade hittat ditt drömhus, anser du att det är värdelöst. På uppsidan, för att du köpte ett alternativ är du inte skyldig att gå igenom försäljningen. Självklart förlorar du fortfarande 3000 priset på alternativet. Detta exempel visar två mycket viktiga punkter. Först när du köper ett alternativ har du rätt men inte en skyldighet att göra något. Du kan alltid låta utgångsdatumet gå förbi, varvid alternativet blir värdelöst. Om detta Händer, förlorar du 100 av din investering, vilket är de pengar du brukade betala för alternativet För det andra är ett alternativ bara ett kontrakt som handlar om en underliggande tillgång. Därför kallas alternativ för derivat, vilket innebär att ett alternativ härleds s dess värde från något annat I vårt exempel är huset den underliggande tillgången. Den underliggande tillgången är oftast ett lager eller ett index. Kall och sätter De två typerna av alternativ är samtal och satser. Ett samtal ger innehavaren Rätt att köpa en tillgång till ett visst pris inom en viss tid Samtal liknar att ha en lång position på ett lager Köpare av samtal hoppas att beståndet ökar väsentligt innan optionen löper ut. En sats ger innehavaren rätt att sälja en tillgång till ett visst pris inom en viss tidsperiod Puttar mycket liknar att ha en kort position på ett lager Köpare sätter hopp om att aktiens pris kommer att falla innan optionen löper ut. Aktörer i optionsmarknaden Det finns fyra typer av deltagarna i optionsmarknaderna beroende på vilken position de tar. Köpare av samtal. Säljare av samtal. Köpare av satser. Säljare av satser. Personer som köper alternativ kallas innehavare och de som säljer alternativ kallas författare dessutom köparna är sägs ha långa positioner och säljarna sägs ha korta positioner. Här är den viktiga skillnaden mellan köpare och säljare. Kallinnehavare och sätta innehavare är köpare inte skyldiga att köpa eller sälja. De har val att utöva sina rättigheter om de väljer. Ring författare och sätta författare säljare är dock skyldiga att köpa eller sälja Detta innebär att en säljare kan behöva göra gott på ett löfte att köpa eller sälja. Oroa dig inte om det verkar förvirrande - det är av den anledningen vi går att titta på alternativ ur köparens synvinkel Försäljningsalternativ är mer komplicerat och kan vara ännu mer riskfylld. Vid denna tidpunkt är det tillräckligt att förstå att det finns två sidor av ett optionsavtal. Lingo To Trade-alternativen har du att veta terminologin förknippad med optionsmarknaden. Det pris som ett underliggande lager kan köpas eller säljs kallas för aktiekursen. Det här är priset som en aktiekurs måste gå över för samtal eller gå nedan för sätter innan en position kan ex Ercised for a profit Allt detta måste ske före utgångsdatum. Ett alternativ som handlas på ett nationellt optionsutbyte som Chicago Board Options Exchange. CBOE är känt som ett börsnoterat alternativ. Dessa har fasta lösenpriser och utgångsdatum. Varje listat alternativ representerar 100 aktier av bolagslager som kallas kontrakt. För köpoptioner sägs alternativet vara omedelbart om aktiekursen är över aktiekursen. Ett köpoption är i pengar när aktiekursen ligger under Strike Price Det belopp som ett option är in-the-money kallas inneboende värde. Den totala kostnaden priset för ett alternativ kallas premiumet. Detta pris bestäms av faktorer inklusive aktiekurs, aktiekurs, återstående tid till utgångsdatum och volatilitet På grund av alla dessa faktorer är det komplicerat att bestämma premien för ett alternativ och det ligger utanför omfattningen av denna handledning.

No comments:

Post a Comment